Reklamlardan aldığım bir izlenimi paylaşmak istiyorum,
Efendim, televizyon olsun radyo olsun afişler olsun ürün tanıtımında yep yeni bir dönem başladı. Bakın nelere rastlıyoruz;
Süt kutularında elinde bir bardak süt ile gülen besili çocuklar...
Beyaz eşyaları bu gençlerin tarzı diye tanıtmalar...
Al bu ceptelefonunu TARz ını ansıt diyen cuk taka cukada reklamlar...
parfüm reklamlarında Bir biri ile "karma" olan bay bayanlar...
Vucudu anlatankot pantolon reklamları...
En hayvani duyduları uyandıran 1, hırs ve para sevgisi timsali haline gelmiş araba reklamları...
Aman Ya Rabbi!
Her kez kendisini bedeninin içerisine gömmüş adeta. Vucudunu güzel giydirmek, sağlıklı beslemek, başkalarına güzel sununmak gibi tamamen alt seviye bir bilince ait olan tavır ve davranışlar da. Ankestra mutfak ürünlerinin reklamında erotizm mi olur yaa. Felaket inanın ki felaket....
Yazık ediyor insanlar off off.
Vaktim az yazıyı kısaltamadım bitirirken de insanın mutsuzluk sebebini vurgulayan bir reklam slogani ile bitireyim.
daha fazlasını iste.
Kendimize eziyet ediyoruz
- hasancan
- Üye
- Mesajlar: 37
- Kayıt: 27 Mar 2007, 02:00
- Hakan
- Moderatör
- Mesajlar: 4966
- Kayıt: 08 Eki 2006, 02:00
evet
Çok doğru söylüyorsun. Ancak insanların ilgi alanları çok değişmiş. Bir çoğu artık erotizme ve şehevi şeylere düşmüş. Bunun yanında firmalar da reklamlarda bayanları çok çok kullanmaya başlamışlar. Evde aile ile seyredecek film dahi bulunamazken reklamlarda cabası, sonu nereye gider kestiremiyorum. Ancak daha da fazlalaştırıyorlar. Biraz kendimizi soyutlamamız lazım. Özümüze özümüzün özüne çekilmemiz ve Dost Muhammet sav. in sohbetini dinlememiz lazım. İnşallah hep birlikte başarırız.
- hasancan
- Üye
- Mesajlar: 37
- Kayıt: 27 Mar 2007, 02:00
anlatmak istediğimi iyi anlatamadım,
insanda şehvet hissi uyandıran görüntüler hafızalara daha kolay kazınılır ve bu bir reklam stratejis olarak kullanılıyor. lakin bu değil anlatmak istediğim
örneğin süt reklamları artık insanlara ürün satılırken ürün tanıtılmıyor, bunu kullanırsan şuran beslenir bu kadar boylu çocuğun olur deniyor...
evvelce yoğurt ambalajlarında inek resimleri olurdu şimdi ağzına yoğurt getiren çocuk resimleri var.
Yani insanlar artık görünümlerine, sağlıklarına önem veriyor... tek varlıkları bu bedeni yüzleri gibi, daha batını yanlarını örtmüş gibi davranıyorlar ve bu reklamlardan belli oluyor demek istedim.
insanda şehvet hissi uyandıran görüntüler hafızalara daha kolay kazınılır ve bu bir reklam stratejis olarak kullanılıyor. lakin bu değil anlatmak istediğim
örneğin süt reklamları artık insanlara ürün satılırken ürün tanıtılmıyor, bunu kullanırsan şuran beslenir bu kadar boylu çocuğun olur deniyor...
evvelce yoğurt ambalajlarında inek resimleri olurdu şimdi ağzına yoğurt getiren çocuk resimleri var.
Yani insanlar artık görünümlerine, sağlıklarına önem veriyor... tek varlıkları bu bedeni yüzleri gibi, daha batını yanlarını örtmüş gibi davranıyorlar ve bu reklamlardan belli oluyor demek istedim.
- derunilale
- Saygın Üye
- Mesajlar: 268
- Kayıt: 27 Tem 2007, 02:00